ברוכים הבאים למסלול ה - מומחי שיווק דיגיטלי מוכר משרד הכלכלה

305

שעות אקדמיות

כ - 5 חודשים

מתכונת משולבת פרונטלית + דיגיטלי

מקומות אחרונים

ההרשמה בעיצומה!

פיקדון צבאי

מגוון אמצעי תשלום

כל עסק, מיזם או סטארט-אפ שרוצה ליצור חשיפה, להגיע לקהל היעד שלו ולשגשג חייב שיווק דיגיטלי.

זאת הסיבה שהביקוש למשווקים דיגיטלים, רק הולך וגדל.

אבל! מה שבעלי עסקים באמת צריכים הם אנשי שיווק שמבינים אסטרטגיה.

אלו הם המשווקים הדיגיטלים שמעבר למיומנות, יודעים גם לנווט את הספינה, להיות שותפים בהחלטות ולהפוך את עצמם לנכס יקר ערך שלא פשוט למצוא לו מחליף.

מסלול הלימודים שלנו יקנה לכם את כל הכישורים הדרושים לכם כדי להצליח בתור משווקים דיגיטלים ולהפוך את עצמכם ליד ימינו של כל עסק שרוצה לגדול.

*לא נדרש ידע קודם.

כן! אשמח כבר להתחיל

כמה מרוויחים בתחום השיווק הדיגיטלי?

18000

13000

12000

13000

16000

12000

14000

14000

מתולוגויות למידה מגוונות

סוגרים פערים: מושגי יסוד שחייבים להכיר!

  • הכרת עולם המחשוב: חומרה ומערכות הפעלה 
  • וירטואליזציה: VMware & Citrix
  • תקשורת ורשתות
  • אופיס , גוגל וכלי בינה מלאכותית
  • אנגלית בסיסית + מתקדמים

במודול זה, נגלה את עולם היזמות הדיגיטלית ונלמד על תפעל עסקים בעידן האינטרנטי.

נכיר סוגים שונים של יזמים ומודלים שונים של יזמויות, תגלו אילו ערוצי רווח קיימים בעולם הדיגיטלי ואיך לנצל אותם לטובתכם. נספק כלים לביצוע מחקרי שוק, ניתוח מתחרים ומחקר קהלים כדי לאפשר לכם להבין את השווקים והקהלים הרלוונטיים לעסק שלכם.

המודול כולל גם הדרכה בבניית מרכיבי מפתח ליזמות דיגיטלית הצלחתית, כולל הגדרת מטרות במודל SMART ופיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטליות. בנוסף, נעבור על המיינדסט הנדרש ליזם בעידן הדיגיטלי, תוך דגש על חשיבה יצירתית ואסטרטגית.

מודול זה מיועד ללמד אתכם את הכלים והטכניקות החיוניות ליצירת תוכן שיווקי משכנע ומותאם אישית.

תלמדו איך לאפיין ולהבין את הפרופיל של הלקוח האידיאלי, להגדיר ולבחור קהל יעד מדויק, ולהבין את פסיכולוגיית השיווק והצרכנות שמאחורי הקלעים.

המודול יכלול גם לימוד עקרונות מתוך תחום הNLP, וכיצד לעורר רגשות שיניעו לקוחות לפעולה, תוך כדי בידול עסקי חד וממוקד. נגלה את הדרכים לבניית מיתוג אישי ומיצוב של המותג בשוק.

במהלך המודול, נלמד גם על בניית הצעת ערך מובהקת, ניתוח SWOT להבנת הזדמנויות ואיומים, והגדרת USP (ההבדל הייחודי שלך). נפתח דיון על חשיבות יצירת קול ייחודי שיזוהה עם המותג שלך בכל מקום.

 

במודול זה, נצלול לעולם הסיפורים ונבין את הכוח העצום הטמון בסטוריטלינג. תלמדו למה סיפורים הם כלי כל כך חזק בשיווק ובתקשורת, ומה הופך סיפור למשכנע ובלתי נשכח. נעבור על המרכיבים הבסיסיים של כל סיפור טוב ואיך לגלות את הסיפור האישי שלכם או של המותג שלכם.

תלמדו טכניקות לסיפור סיפורים מרתקים שמדליקים רגשות ומחזיקים את המאזין מרותק. נדון בחשיבות האותנטיות ובדרכים לשמור על פוקוס ונאמנות לאמת הסיפור, כדי למנוע תגובות של ספק וביטול מצד הקהל.

במהלך המודול, נלמד כיצד למצוא סיפורים חזקים בחיים האישיים שלכם, בסביבת העבודה, או בסביבות אחרות, ואיך לשלב תבלינים מחזקים כמו אנלוגיות, טרמינולוגיות, מטפורות והשוואות להעצמת הסיפור.

נקדיש גם חלק ללמידת שימוש בסטוריטלינג לשם הבלטת המותג שלכם ויצירת זיהוי והזדהות עם הלקוחות. תוך כדי למידה, נבחן סיפורי מותגים גדולים ונלמד איך סיפורים של לקוחות יכולים לשמש כלי שיווקי עוצמתי.

בסיום המודול, תוכלו ליישם את הכלים שרכשתם לכתיבת סיפורים משכנעים ואותנטיים שישפיעו עמוקות על הקהל שלכם ויזידו את הערך התקשורתי והשיווקי של המותג שלכם.

במודול זה תלמדו את היסודות של בניית מותג חזק ומוביל. נתחיל בהבנת מהות הזהות המותגית וכיצד לבנות זהות מותג שמדברת בקול חזק וברור אל לב הלקוחות. תגלו את הכוח שמאחורי מותגים מוצלחים ואיך הם משפיעים על החוויה של הצרכנים.

המודול יכלול סקירה של מרכיבי המותג השונים, כולל לוגו, סלוגן, טון קול, והשפה הוויזואלית שמשקפת את ערכי המותג ומציגה קוהרנטיות בכל נקודות המגע עם הלקוח.
נדון בחשיבות של חווית המשתמש וכיצד היא משתלבת בהצלחת המותג

במודול זה תלמדו איך לעצב תכנים חזותיים מושכים ואפקטיביים לרשתות החברתיות.
נתחיל בבחירת צבעים ופונטים שמתאימים לאידנטיות המותג שלכם ונתאים לפלטפורמות השונות. תלמדו כיצד לעבוד עם פר-סטים (presets) שיעזרו לכם לשמר עקביות ולחסוך זמן בעיצוב.

המודול יכלול גם הדרכה על סדר נראות של גריד סושיאל, כלומר, איך לארגן את התוכן שלכם בצורה שתבטיח השפעה בפלטפורמות כמו אינסטגרם או פייסבוק.

נציג ונעמיק בשימוש בקאנבה (Canva), כלי עיצוב גרפי אונליין שמאפשר יצירת תוכן חזותי בקלות ובמהירות. תקבלו הדרכה מקיפה הכוללת את היכולות הבסיסיות וגם טכניקות מתקדמות של קאנבה, כדי למקסם את השימוש בכלי זה ליצירת תוכן מרהיב ומקצועי.

מודול זה מוקדש ללמידה מעמיקה ומקצועית בנושאי פרסום דיגיטלי ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), עם דגש על שימוש בפלטפורמת Google Ads. PPC vs SEO: הבנת ההבדלים והיתרונות של כל אחת מהגישות בשיווק דיגיטלי.

  • אסטרטגיות PPC: למידה כיצד לבנות קמפיינים יעילים, ניהול תקציבים והבנת מטריקות הפרסום.
  • אסטרטגיות SEO: טכניקות לשיפור מיקום בתוצאות חיפוש אורגניות, כולל אופטימיזציה
  • מחקר מילות מפתח: שימוש בכלים למציאת מילות מפתח רלוונטיות שישפרו את הקמפיין והאסטרטגיה.
  • שימוש ב- Google Shopping ו-Google Search Ads
  • Google My Business (GMB): איך לנהל ולאופטימלי פרופיל עסקי ב-Google.
  • Google Analytics: הבנת נתונים וחיבור הכלים לאתרים ואפליקציות לניתוח מעמיק של התנהגות לקוחות.
  • Google Tag Manager: למידה להשתמש בכלי זה לניהול והטמעת תגיות באתר ללא צורך בתכנות.
  • ניתוח מקורות תנועה והגדרת יעדים: אופטימיזציה ומדידה של יעדים עסקיים.
  • בניית משפכים שיווקיים: יצירת אסטרטגיות עבודה ואופטימיזציה מנצחת לשיפור ביצועים.
  • Ads YouTube: יצירת וניהול קמפיינים וידאו ב-YouTube.

מודול זה מתמקד בעולם הפרסום הנייטיבי ובשימוש בפלטפורמות Outbrain ו-Taboola, שתי מהפלטפורמות המובילות לפרסום מבוסס תוכן. במודול זה תלמדו מה זה פרסום נייטיבי, מתי ולמה כדאי להשתמש בו, וכיצד למקסם את היתרונות שלו לקידום המותג והמכירות שלכם.

תכנים עיקריים:

  • הבנת פרסום נייטיבי: מהותו והבדליו מפרסום מסורתי ואיך הוא משתלב בסביבה הדיגיטלית
  • יתרונות פרסום נייטיבי: כיצד תוכן איכותי ורלוונטי יכול לשפר את ההשפעה וההיענות לקמפיינים שלכם.
  • הכרות עם הפלטפורמות: למידה של ממשקי Outbrain ו-Taboola, וכיצד לנצל את הכלים שהן מציעות.
  • פתיחת והגדרת חשבון עסקי נכון: איך להקים חשבון עסקי ולהגדיר אותו לקמפיין יעיל.
  • ניהול והתנהלות עסקית בממשק: ניהול קמפיינים, ניתוח תוצאות והתאמת האסטרטגיה בהתאם.
  • הטמעות פיקסלים וחיבורים טכניים: הטמעת פיקסלים למעקב אחרי המרות ולקהל יעד, והשפעתם על הקמפיין.
  • יצירת קהלים ממוקדים: איך לנתח ולייצר קהלים על פי נתוני הפיקסל וההתנהגות באתר.
  • הגדרת וניהול קמפיינים: יצירת קמפיינים נייטיביים, קביעת יעדים, ואופטימיזציה מתמדת של הפרסום.

מודול נתמקד בפרסום בפלטפורמת Facebook –  יצירה, ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים.
נבין את הפוטנציאל הגדול של פייסבוק לקידום עסקים בדיגיטל ולהגדיל את ההשפעה שלכם ברשת.

תכנים עיקריים:

  • פתיחת חשבון ויצירת עמוד עסקי: הליכים להקמת חשבון ממשק הניהול של פייסבוק וביזנס מנג'ר.
  • מודלי הפרסום בפייסבוק: סקירה של האפשרויות השונות לפרסום והמודלים הקיימים.
  • קידום ממומן ואורגני: הבדלים ויתרונות של כל סוג קידום.
  • מבנה קמפיין וסוגי קמפיינים: כיצד לבנות קמפיין מוצלח ולהבין את המבנה הטוב ביותר לצרכים שלך.
  • מדיניות הפרסום של פייסבוק: כיצד להימנע מחסימות ולהבין את הכללים לשמירה על קמפיינים פעילים.
  • ריטרגטינג וטירגוט: שימוש בכלים אלו להגדלת יעילות הפרסום.
  • קהלי LOOKALIKE: כיצד להשתמש בנתונים ליצירת קהלים דומים שיעזרו להגיע ללקוחות חדשים.
  • הגדרת פיקסל ויצירת אירועים: למידה לשימוש בפיקסל למעקב אחר פעולות באתר ולאופטימיזציה של הקמפיין.
  • ניהול תקציבים וביצוע אופטימיזציות: כיצד לנהל את התקציב בצורה יעילה ולבצע אופטימיזציות בהתאם לנתונים.
  • יצירת דוחות וניהול: שימוש בכלים לניתוח נתונים ודיווח לשם שיפור תוצאות הקמפיין.

מודול זה מוקדש להבנה ושימוש בכלים של אינסטגרם לקידום עסקי ומותגי. נלמד להקים ולנהל חשבון אינסטגרם ביזנס, לייעל ולאופטימלי את הפרופיל להשגת התוצאות הטובות ביותר, וליצור תוכן משכנע ומעורב.

תכנים עיקריים:

  • הקמת חשבון אינסטגרם ביזנס: צעדים להקמת חשבון מקצועי והבדלים בין חשבון אישי לביזנס.
  • אופטימיזציה של הפרופיל: טכניקות לשיפור הביו, בחירת תמונת פרופיל מתאימה והגדרת תגיות.
  • חשיבות הביו וההיילייטס: יצירת ביו חזק ושימוש בהיילייטס להדגשת תכנים חשובים.
  • פרסום תוכן, סטורי ורילסים: שיטות יצירה ופרסום של תוכן שונה ומשגר ערך לעוקבים.
  • מעקב אחר מעורבות וניתוח נתונים: כלים למדידת ההצלחה של התוכן והשפעתו על הקהל.
  • יצירת גאנט לארסנל החודשי: כיצד לתכנן ולנהל לוח זמנים עבור פעילות האינסטגרם.
  • אינסטגרם שופינג ותיוג מוצרים: הכרות עם פיצ'ר השופינג באינסטגרם ואיך להשתמש בו לקידום מכירות.
  • שיתוף פעולה עם משפיענים: אסטרטגיות למציאת ועבודה עם משפיענים לקידום המותג.
  • מקרי מבחן ודוגמאות: למידה מדוגמאות של אינסטגרמיסטים המצליחים ואיך הם משתמשים בפלטפורמה ליצירת מותג.

 

מודול זה מקיף את תחום שיווק השותפים, מודל שיווקי יעיל שבו שותפים מקדמים מוצרים או שירותים בשם חברה אחרת תמורת תגמול. תלמדו את היסודות, אסטרטגיות מתקדמות, וכיצד לבנות ולנהל מערכת שיווק שותפים רווחית.

תכנים עיקריים:

  • מבוא לשיווק שותפים: הכרות עם המודל, איך זה עובד ומה היתרונות של שיווק דרך שותפים.
  • שיטות ומודלים לתגמול: סקירת מודלי התגמול השונים, כולל תשלום לפי מכירה, לפי ליד או לפי קליק.
  • בניית משפך שיווקי ייעודי להצעות אפיליאייט: איך ליצור משפך שממקסם את התוצאות מהצעות אפיליאייט.
  • הכרות עם רשתות שותפים: למידה על רשתות השותפים השונות ואיך לבחור את הרשת המתאימה לצרכים שלך.
  • אסטרטגיות אפיליאייט מתקדמות: פיתוח ויישום אסטרטגיות לשיפור ביצועים והגדלת רווחים.
  • בחינת הצעות אפיליאייט: איך לנתח הצעות ולבחור את הטובות ביותר לקידום.
  • איך להיות רווחי עם הצעות: טכניקות לניהול מערכת שותפים רווחית ויעילה.
  • אאוטסורסינג וחישוב תגמולים: יישום נכון של ניהול משאבים חיצוניים וחישוב תגמולים נכון לשותפים.
  • איך להיות סופר-אפיליאייט: למידה על אסטרטגיות להגיע לרמות הגבוהות ביותר בתחום.

מודול זה מיועד להעמיק את ההבנה ולפתח כישורים בתחום אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
נלמד לבנות אסטרטגיית SEO מתאימה, להבין מתי לבחור ב-SEO על פני שיווק ממומן, וליישם טכניקות יעילות לשיפור המיקום בתוצאות החיפוש.

תכנים עיקריים:

  • אסטרטגיית SEO מתאימה ונכונה: פיתוח ויישום אסטרטגיות שמותאמות למטרות העסק.
  • מבנה אתר מותאם SEO: כיצד לעצב את מבנה האתר לקידום אופטימלי, כולל נושאי היררכיה וניווט.
  • הבנת קבצי ROBOT.TXT ושימוש בהם: מה הם ואילו דפים הם סורקים באתר שלך.
  • מפות אתר ומבנה היררכי נכון: חשיבותם ל-SEO וכיצד לבנות אותם נכון.
  • מחקר מילות מפתח: למידת שיטות לביצוע מחקר מילות מפתח יעיל וכיצד להטמיע אותן בתוכן.
  • לינק בנייתי ושימוש בלינקים לקידום: חשיבות הלינקים הנכנסים והיוצאים לאופטימיזציה.
  • אופרייטורים לחיפוש עמוק: כלים וטכניקות למציאת מידע עמוק יותר במנועי חיפוש.
  • ארגז כלים למקדם המתחיל ולמחקר מילות מפתח: מה הם הכלים החשובים לכל מקדם מתחיל.
  • חקר שוק ותזמון משימות: כיצד לנהל לו"ז שבועי וחודשי לביצוע ותזמון משימות SEO.

נתמקד בטיקטוק ככלי שיווקי חזק, עם דגש על יצירת תוכן אטרקטיבי, ויראלי ואורגני שמזרים תנועה לעסק שלכם. תלמדו איך לנצל את הפלטפורמה המתפתחת במהירות לקידום מותגים.

תכנים עיקריים:

  • השימוש בטיקטוק להזרמת תנועה וקידום אורגני: יסודות השימוש בטיקטוק ליצירת קשר עם קהל חדש ולהגברת החשיפה למותג.
  • סוגי סרטונים שהופכים לויראליים: פירוט הסוגים של סרטונים שזוכים לפופולריות רבה ומה המאפיינים שמבטיחים את הצלחתם.
  • ניהול זמן ביצירת תוכן: איך ליצור תוכן בצורה יעילה ולנהל את הזמן שמוקדש לכך באופן המיטבי.
  • הבלטת הייחודיות שלכם דרך התוכן: טיפים להפיכת המאפיינים הייחודיים של המותג שלכם לבולטים ומשכנעים דרך הסרטונים.
  • איך לגרום לכולם לשתף את הסרטונים שלכם: טכניקות להגברת השיתוף וההפצה של התוכן שלכם.

עוברים מהתיאוריה לפרקטיקה – והרבה פרקטיקה !

נשתמש בידע שרכשנו ליישום מעשי של אסטרטגיות שיווק דיגיטלי. נבצע פרויקטים ונקים קמפיינים שיווקיים בפלטפורמות שונות, ניתוח התוצאות ושיפור הקמפיינים בהתאם לנתונים.

הפרויקטים יכללו תרחישים שונים ושימוש במגוון כלים דיגיטליים, כדי לחשוף את הסטודנטים לאתגרים ריאליים ולפתח את כישורים בכל תחומי השיווק הדיגיטלי.

בנוסף, הפרקטיקום יכלול סימולציות של סביבות עבודה אמיתיות ושימוש בכלים שבשימוש נרחב בתעשייה, כך שהסטודנטים יוכלו להתמודד עם אתגרים מעשיים ולפתח מיומנויות קריטיות לקראת כניסתם לשוק העבודה.

נתמקד ביצירת נוכחות מקצועית מרשימה ברשתות החברתיות ובהכנת מסמכים שמציגים את היכולות והניסיון שלכם בצורה הטובה ביותר.

נלמד כיצד לבנות פרופיל לינקדין אטרקטיבי ומקצועי, שיכלול תיאור מפורט של הכישורים, ההשכלה, והניסיון המקצועי, וידגיש את ההישגים והמיומנויות שלכם.

בנוסף, נעבוד על כתיבת קורות חיים מותאמים , שישקפו את פרופילכם המקצועי ויתמקדו בנקודות החוזק ובניסיון הרלוונטי לתפקיד.
נדון בחשיבות המבנה, העיצוב והתוכן של קורות החיים, ונלמד כיצד להדגיש את הכישורים וההישגים שיבלטו בעיני מגייסים.

 

מאז הקמתה בשנת 2013, מכללת סמארט הפכה לסמל של מצוינות בהכשרת מקצועות ההייטק בישראל. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת בוגרינו הרחבה, שכבר מונה אלפים של מקצוענים המועסקים בחברות הייטק  בארץ ובעולם.

בחירה במכללת סמארט תבטיח לכם:

  • נגישות ונוחות: עם 6 קמפוסים מפוזרים ברחבי הארץ, מירכא ועד באר שבע, אנו מציעים את הפריסה הגדולה ביותר בישראל, מה שמאפשר לכם ללמוד בקרבת בית.
  • מתודולוגיה פרקטית: קורסים שלנו מבוססים על פרקטיקום, עם דגש על תרגול ויישום מעשי של לפחות 60% מהחומר הלימודי.
  • שיטות למידה מתקדמות: אנו מציעים למידה פרונטלית בכיתות חדישות, וכן אופציות ללמידה היברידית, אונליין או דיגיטלית עם תמיכה מלאה מהמרצים.
  • חדשנות טכנולוגית: קורסי ההייטק שלנו משלבים בינה מלאכותית (AI), נותנים לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה.
  • גמישות למידה: ניתן לגשת לכל הקורסים שלנו, בכל זמן ומכל מקום, דרך פורטל הלמידה של המכללה.
  • מסלול למידה ממוקד: הקורסים שלנו מותאמים לדרישות השוק הישראלי, ותוך כ-4 חודשים תהפכו למועמדים מבוקשים למשרות עם תנאים מעולים.
  • תמיכה בגיוס לעבודה: אנו מספקים ליווי מקצועי בתהליך השמה, כולל בניית קורות חיים, סדנאות לינקדין ועוד.
  • תמיכה אישית ומקצועית: מעבר לשעות הקורס, צוות המרצים שלנו זמין לשאלות, ייעוץ ותמיכה, כולל שעורי תגבור ותרגול ללא עלות נוספת.
  • מומחיות מקצועית: מרצינו הם מומחים פעילים בתעשייה, מה שמבטיח לכם ידע עדכני ורלוונטי – הייטק לומדים מהייטקיסטים!
  • סדנאות ייחודיות: אנו מספקים סדנאות מיוחדות לכתיבת קורות חיים ולינקדין, כדי לחזק את יכולתכם להתמודד בשוק העבודה.

במכללת סמארט, אנו מחויבים להצלחתכם המקצועית ולהכנתכם לעולם ההייטק המתקדם. הצטרפו אלינו וקחו חלק במהפכה הטכנולוגית!

מציידים אותך במיומנויות הכי מבוקשות!

שליטה מלאה בבדיקות תוכנה ידניות

שליטה בבדיקות תוכנה אוטומטיות- ב-6 כלים שונים!

אוטומציה ב-QA 3

הכנה לראיונות עבודה

בניית תיק עבודות

בוגרים מספרים

מכללת סמארט - אליזה מוקרייר בוגרת מסלול לימודי עיצוב גרפי וחווית משתמש
אליזה מוקרייק
איילה אלמליח
דיב מזאריב
לאה לוי
מכללת סמארט - קורס בדיקות תוכנה QA - המלצה של סטודנט בוגר
מיתר קורדובה
נטלי טורליבייב
נינה שטיינר
ניקולאי קרילוב
תהילה לוי
מכללת סמארט - ממליצים - קורס סייבר ואבטחת מידע - ברק דהן
ברק דהן
מכללת סמארט - המלצה של הסטודנט ולנטין מינצ'ב בוגר קורס בדיקות תוכנה QA
ולנטין מינצ'ב
מכללת סמארט - המלצה של בוגר קורס יואב שאטה
יואב אשטה

מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש Pro – UX\UI

אליזה מוקרייק

המרצה תמיד עונה לכל שאלה,מביא יחס אישי לכל אחד ולא ממשיך אם מישהו לא הבין משהו, גם השירות לקוחות שלהם מדהים, אפילו כשהעובדים שלהם במילואים דאגו שיענו לי . אני קבלתי מכל המכללה את היחס הכי טוב שאפשר וגם אחרי שסיימתי , הם עונים לכל השאלות וממשיכים לעזות וללוות.

מסלול עיצוב גרפי וחווית משתמש Pro – UX\UI

איילה אלמליח

הלמידה בSmart Collage הייתה מעניינת ומלמדת מאוד! לאחר תקופה לא מבוטלת של כמעט 8 חודשים (בגלל המלחמה), יצאתי עם ידע נרחב על התוכנות הרבות של Adobe בין היתר אילוסטרייטור, פוטושופ ואינדיזיין וכמובן עם תיק עבודות עשיר. במהלך השיעורים המידע הועבר בצורה טובה על ידי המרצה שלי לאון שהיה פשוט נהדר ושיתף במהלכם הרבה על חוויות אישיות שלו וטיפים להמשך וכן, נתן סיוע בכל עת ובכל שעה בשעת הצורך. בנוסף המכללה עוזרת מאוד ביציאה לשוק העבודה ובהכנת קורות חיים מדוייקים. השיעורים מוקלטים, החומר מעניין ומוסבר היטב, היחסי אנוש מדהימים, אז מי שרוצה לצאת לא רק עם תעודה אלא גם עם ידע והמון תמיכה להמשך, זה המקום:))

דיב מזאריב

צפו בהמלצה של הסטודנט דיב מזרייב בוגר קורס בדיקות תוכנה

לאה לוי

ברצוני לציין לטובה ולשבח את דודי ואנונו מרצה בקורס QA. היה לי העונג, הכבוד והזכות להימנות בן תלמידיו במכללת סמארט קולג' ,סניף תל אביב. דודי העביר את החומר במקצועיות והעניק לכל אחד ואחת מאיתנו יחס אישי וחם. ברצוני להוסיף , כי השיעורים עם דודי התקיימו באווירה רגועה ,פניו תמיד מזמינות ומחויכות. אין לי כל ספק כי תחושה זו מלווה את כל תלמידיו אשר למדו והשכילו דרכו . אני מאחלת לדודי המשך עשיה מוצלחת , ומודה על התקופה בה השקיע בנו מזמנו, טיפח והוביל יד ביד את הכיתה עד תום הקורס. בזכותו סיימתי את הקורס בהצלחה, ונתן לי השראה ללימודי ההמשך במכללת סמארט. לאה לוי בוגרת סמארט קולג'

מיתר קורדובה

צפו במיתר קורדובה מספר על החוויה האישית שלו בקורס בדיקות התוכנה QA במכללת סמארט! מיתר מדגיש את היתרונות של הלימודים, המרצים המקצועיים והתמיכה המתמשכת לאורך הקורס. הלימודים בקורס העניקו לו את הידע והכלים להשתלב בהייטק, ובמאצעות מחלקת ההשמה של סמארט - גם למצוא עבודה בתור בודק תוכנה QA מיד עם סיום לימודיו !

נטלי טורליבייב

צפו בהמלצה של נטלי, בוגרת מסלול עיצוב גרפי !

נינה שטיינר

צפו בהמלצת בוגרת קורס בדיקות תוכנה QA כיום - עובדת בתור בודקת תוכנה בחברת אינטל !  

ניקולאי קרילוב

היי שמי קורוליוב ניקיטה אני לא מהאנשים שרושמים חוות דעת, אבל פה אמרתי לעצמי שאני פשוט חייב לכתוב מה אני חושב על מכללת סמארט. אני בעצמי עובד במערכות מידע באוניברסיטה, ויש לי מול מי להשוות, ואני יכול להגיד בוודאות שבמכללת סמארט המרצים ברמה מאוד גבוהה אנשים מאוד מקצועיים ואכפתיים רגישים ואנושיים, סיימתי קורס בודקי תוכנה, והיה כזה תענוג ללמוד שם. בנוסף קיימת אפשרות ללמוד באופן מלא רק מהזום, שזה מאוד נוח לני שגר רחוק, ומרצים מתעלפים את הכיתה היברידית באופן מאוד מקצועי,בנוסף יש תמיד תמיכה הטכנית פעילה של המכללה ותמיד יש מענה - הרבה כבוד על זה. המרצה שלנו בשלוחה של רחובות רז קוסקה כל כך מקצועי שפשוט תענוג לשאוב ממנו מידע. מעביר שיעור מאוד חד ומדויק ומה שהכי חשוב - מעביר אותו ברור, ואם משהו לא ברור לנו לתלמידים, אז הוא לא רגוע עד שאנחנו נפנים את החומר, וכל היופי, זה שהוא עושה את העבודה שלו די מהר ולא הולך לאזורים הלא קשורים. בנוסף להכל, מבצע תגבורים בשעות הפנאי שלו כדי להסביר לנו חומר לפני המבחן או פרויקט, וזה לא ברור מאליו, וכמה פעמים שהייתי צריך עזרה ביצע איתי שיחה בשעות הלא שגרתיות.

תהילה לוי

ברצוני להודות מעומק ליבי למכללה מספר אחת בארץ שלא ויתרה עלי ועל שום סטודנט ונלחמה עבורינו כדי שנמשיך את קורס QA בהצלחה עם תמיכה מקסימלית והכלה אינסופית גם במצב הביטחוני שבו אנו נמצאים כרגע. גם שאנחנו הסטודנטים התמודדנו עם קשיים ומכשולים , הם עשו הכל ופתרו לנו את כל המכשולים שהיו בדרך...דיקן המכללה, מר דודי ואנונו באופן אישי יצר עימי קשר ופתר את כל הבעיות שהיו...קתרין המדהימה התקשרה אלי כל הזמן ווידאה שאני מקבלת את כל מה שצריך... להיות שם בשבילנו זה לא סתם סיסמא עבור מכללת סמארט ..הם באמת בשביל הסטודנטים במאה אחוז בכל רגע נתון!!!! אני שמחה שבחרתי ללמוד במכללת סמארט ויודעת בוודאות שהם ימשיכו לדאוג לי גם בהמשך, בהשתלבות בעולם ההייטק ... כל מי שמחפש מכללה שתהווה חממה עבור הסטודנטים , ממליצה בחום לפנות למכללת סמארט... תהילה לוי🙂

מסלול סייבר ואבטחת מידע – Pro

ברק דהן

צפו בהלצה של בוגר המסלול ברק דהן !

ולנטין מינצ'ב

אני רוצה להמליץ על מכללת סמארט בגלל היחס האישי במכללה אז קודם כל המרצים במכללה נהדרים אני אישית למדתי משני מרצים טובים במיוחד אחד מהם הוא דודי ואנונו מנכ״ל החברה ומרצה מצוין מסביר בצורה הטובה והמעניינת ביותר אף פעם לא משעמם איתו בשיעור וגם כלל צוות המכללה תמיד פנוי לעזור ויש מענה אחרי כמה שעות פשוט שווה ללמוד במכללת סמארט

מסלול בדיקות תוכנה QA Master

יואב אשטה

אז אני יואב אשטה מחיפה רציתי להרחיב אופקים , ללמוד קצת מעבר למה שאני יודע ומכיר בתחום המחשבים , אז חשבתי לעצמי היכן יכול להיות המקום הטוב ביותר עבורי ללמוד אז הגעתי למסקנה שזה במכללת smart-collage מקום חם ואוהב , מקום בו כל שאלה , בקשה , וכל דבר שרק תצטרכו יהיה לכם מענה זמין ומהיר אני פשוט שמח שסיימתי את תקופתי הנפלאה שם . מקווה להגיע רחוק בעזרת החומר הנלמד , ההשקעה , ההתמדה אז תודה עצומה למכללה שהיא חלום 🤞 יואב בוגר מסלול בדיקות תוכנה QA במכללת סמארט 

היכן הבוגרים שלנו מועסקים

סמארט איתכם עד להשמה מוצלחת … וגם אחרי

מתלבטים האם להירשם?

בוא נדבר ונחליט יחד - השאירו פרטים ונחזור אליכם

    אנחנו על המפה - בכל הארץ

    קמפוס רחובות (פארק המדע)

    גולדה מאיר 3 , נס ציונה

    הוראות הגעה:

    קומה 7

    קמפוס תל אביב

    יגאל אלון 127 , תל אביב

    הוראות הגעה:

    (מעל מחסני חשמל) - קומה 2

    קמפוס חיפה

    ההסתדרות 49, חיפה

    הוראות הגעה:

    בניין סוכנות יונדאי, קומה 1, בכניסה הראשונה מצד ימין לבניין..

    קמפוס באר שבע

    הרצל 39, באר שבע

    הוראות הגעה:

    קמפוס ירושלים

    גנרל פייר קנינג 30, ירושלים

    הוראות הגעה:

    קומה 2

    קמפוס ירכא

    מול קניון ביג פאשן

    הוראות הגעה:

    בניין סוכנות יונדאי, קומה 1, בכניסה הראשונה מצד שמאל.

    מעדיפים ללמוד און ליין מכל מקום ?

    באמצעות כיתות הלימוד החכמות והמתקדמות שלנו - תרגישו בכיתה גם מהבית !

    מתולוגויות למידה מגוונות

    01

    הרצאות פרונטליות

    אנחנו מאמינים בכוח של למידה פרונטלית להצלחה , בחשיבות של המפגש הבלתי אמצעי בין הסטודנטים והמרצים, והתרומה להצלחה, למעורבות בתכנים ולתחושת השייכות.

    אבל לא לדאוג! אפשר גם ללמוד לייב און ליין בזום. כל השיעורים שלנו מוקלטים בזמן אמת וזמינים לצפיה בזמנכם החופשי

    02

    צבירת נסיון מעשי תוך כדי הלימודים

    תרגול סימולציות בסביבות עבודה דיגיטליות שהכנו במיוחד בשבילכם בהן תוכלו לתרגל את כל המיומנויות שתרכשו ולהגיע מוכנים לכל אתגר.  

    חלק מהסטודנטים אף מוצאים עבודה כבר במהלך לימודיהם ונהנים מהליווי של המרצים שלנו בצעדים הראשונים במשרה הראשונה

    03

    מחלקת ליווי סטודנטים שתעשה הכל כדי לסייע לכם להצליח!

    אנחנו יודעים שלא פשוט ללמוד מקצוע חדש. אנחנו כאן ללוות אתכם לאורך הדרך, לסייע בכל מה שתצטרכו ולחגוג איתכם את ההצלחות שלכם.

    למה ללמוד אצלנו?

    התעודה שלנו תפתח לך דלת בכל חברה

    זכאות לתעודה תוענק למשתתפים שעמדו בדרישות הבאות:

    • נוכחות בקורס – לפחות ב-85% ממפגשי הקורס.
    • הגשת פרויקט גמר .
    • הגשת כל התרגילים, המטלות, העבודות והפרויקטים הניתנים במהלך הקורס.

    צוות המרצים והמנטורים של קורס QA

    דודי ואנונו

    ראש תחום בדיקות תוכנה QA ידניות ואוטומטיות

    QA Senior Director

    כל אנשי ההוראה שלנו עובדים בהייטק, מומחה בתחומו ובעל הבנה מעמיקה של הדרישות בתעשייה

    כל מה שרצית לדעת עוד ולא הבנת

    כן, קורס שיווק דיגיטלי מתאים גם למתחילים ללא רקע קודם בשיווק. הקורס מספק את כל הידע והכלים הדרושים להתמקצעות בתחום.

    קורס שיווק דיגיטלי יכול לפתוח בפניך הזדמנויות תעסוקתיות רבות, כולל תפקידים כמו מנהל שיווק דיגיטלי, מומחה SEO, ניהול רשתות חברתיות, ועוד. בנוסף, הוא יקנה לך יכולת לקדם את העסק שלך או לפתח קריירה עצמאית בתחום.

    לימוד שיווק דיגיטלי יכול להקנות לך יתרון תחרותי בשוק העבודה ולפתוח לך דלתות לתפקידים רבים בתעשייה הדיגיטלית. זה יכול להיות מועיל לקידום בתפקידים ניהוליים, לעבודה כיועצים עצמאיים או אף להקמת עסק משלך בתחום הדיגיטל.

    ניתן למדוד את הצלחת קמפיינים דיגיטליים באמצעות כלים כמו Google Analytics, שמספק נתונים על תנועה לאתר, מקורות התנועה, המרות, ועוד. כמו כן, פלטפורמות פרסום כמו Facebook Ads ו-Google Ads מציעות דוחות מפורטים שמראים את היעילות של כל קמפיין.

    חשוב להתמקד בתחומים כמו ניהול רשתות חברתיות, פרסום ממומן, SEO, כתיבה שיווקית, ואנליטיקה דיגיטלית. התמקדות בתחומים אלו תספק לך יתרון תחרותי בשוק.

    שיווק דיגיטלי מציע יכולת ניתוח ומדידה גבוהה יותר, מה שמאפשר למשווקים לקבל מידע מדויק על תוצאות הקמפיינים שלהם בזמן אמת. זה כולל גישה לנתונים על קהל היעד, התנהגות משתמשים והעדפותיהם. בנוסף, שיווק דיגיטלי מאפשר מיקוד והתאמה אישית רבה יותר, וכן יעילות עלות גבוהה יותר בהשוואה לערוצים מסורתיים.

    SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) מתמקד בשיפור נראות האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, דרך שיטות שאינן כרוכות בתשלום ישיר למנוע החיפוש. לעומת זאת, PPC (תשלום לפי לחיצה) הוא מודל פרסום שבו משלמים עבור כל לחיצה על המודעה, כאשר המודעות מופיעות בחלקים ממומנים של תוצאות החיפוש.

    רשתות חברתיות יכולות לשמש לקידום עסקים באמצעות יצירת תוכן מעניין ואטרקטיבי, פעילות קהילתית עם עוקבים, מבצעים והטבות בלעדיות, פרסום ממומן ויותר. חשוב לבחור את הרשת החברתית המתאימה לקהל היעד של העסק.

    ברוכים הבאים למסלול ה - מומחי שיווק דיגיטלי מוכר משרד הכלכלה |  קורסים בפיקוח ממשלתי

    305 שעות אקדמיות |  כ - 5 חודשים מתכונת משולבת פרונטלית + דיגיטלי

    כן! אשמח כבר להתחיל
    FacebookEmailWhatsApp
    נגישות