305
שעות אקדמיות
כ - 5 חודשים
מתכונת משולבת פרונטלית + דיגיטלי
כל עסק, מיזם או סטארט-אפ שרוצה ליצור חשיפה, להגיע לקהל היעד שלו ולשגשג חייב שיווק דיגיטלי.
זאת הסיבה שהביקוש למשווקים דיגיטלים, רק הולך וגדל.
אבל! מה שבעלי עסקים באמת צריכים הם אנשי שיווק שמבינים אסטרטגיה.
אלו הם המשווקים הדיגיטלים שמעבר למיומנות, יודעים גם לנווט את הספינה, להיות שותפים בהחלטות ולהפוך את עצמם לנכס יקר ערך שלא פשוט למצוא לו מחליף.
מסלול הלימודים שלנו יקנה לכם את כל הכישורים הדרושים לכם כדי להצליח בתור משווקים דיגיטלים ולהפוך את עצמכם ליד ימינו של כל עסק שרוצה לגדול.
*לא נדרש ידע קודם.
על-פי טבלאות השכר המפורסמות ברשת
18000
13000
12000
13000
16000
12000
14000
14000
סוגרים פערים: מושגי יסוד שחייבים להכיר!
במודול זה, נגלה את עולם היזמות הדיגיטלית ונלמד על תפעל עסקים בעידן האינטרנטי.
נכיר סוגים שונים של יזמים ומודלים שונים של יזמויות, תגלו אילו ערוצי רווח קיימים בעולם הדיגיטלי ואיך לנצל אותם לטובתכם. נספק כלים לביצוע מחקרי שוק, ניתוח מתחרים ומחקר קהלים כדי לאפשר לכם להבין את השווקים והקהלים הרלוונטיים לעסק שלכם.
המודול כולל גם הדרכה בבניית מרכיבי מפתח ליזמות דיגיטלית הצלחתית, כולל הגדרת מטרות במודל SMART ופיתוח אסטרטגיות שיווק דיגיטליות. בנוסף, נעבור על המיינדסט הנדרש ליזם בעידן הדיגיטלי, תוך דגש על חשיבה יצירתית ואסטרטגית.
מודול זה מיועד ללמד אתכם את הכלים והטכניקות החיוניות ליצירת תוכן שיווקי משכנע ומותאם אישית.
תלמדו איך לאפיין ולהבין את הפרופיל של הלקוח האידיאלי, להגדיר ולבחור קהל יעד מדויק, ולהבין את פסיכולוגיית השיווק והצרכנות שמאחורי הקלעים.
המודול יכלול גם לימוד עקרונות מתוך תחום הNLP, וכיצד לעורר רגשות שיניעו לקוחות לפעולה, תוך כדי בידול עסקי חד וממוקד. נגלה את הדרכים לבניית מיתוג אישי ומיצוב של המותג בשוק.
במהלך המודול, נלמד גם על בניית הצעת ערך מובהקת, ניתוח SWOT להבנת הזדמנויות ואיומים, והגדרת USP (ההבדל הייחודי שלך). נפתח דיון על חשיבות יצירת קול ייחודי שיזוהה עם המותג שלך בכל מקום.
במודול זה, נצלול לעולם הסיפורים ונבין את הכוח העצום הטמון בסטוריטלינג. תלמדו למה סיפורים הם כלי כל כך חזק בשיווק ובתקשורת, ומה הופך סיפור למשכנע ובלתי נשכח. נעבור על המרכיבים הבסיסיים של כל סיפור טוב ואיך לגלות את הסיפור האישי שלכם או של המותג שלכם.
תלמדו טכניקות לסיפור סיפורים מרתקים שמדליקים רגשות ומחזיקים את המאזין מרותק. נדון בחשיבות האותנטיות ובדרכים לשמור על פוקוס ונאמנות לאמת הסיפור, כדי למנוע תגובות של ספק וביטול מצד הקהל.
במהלך המודול, נלמד כיצד למצוא סיפורים חזקים בחיים האישיים שלכם, בסביבת העבודה, או בסביבות אחרות, ואיך לשלב תבלינים מחזקים כמו אנלוגיות, טרמינולוגיות, מטפורות והשוואות להעצמת הסיפור.
נקדיש גם חלק ללמידת שימוש בסטוריטלינג לשם הבלטת המותג שלכם ויצירת זיהוי והזדהות עם הלקוחות. תוך כדי למידה, נבחן סיפורי מותגים גדולים ונלמד איך סיפורים של לקוחות יכולים לשמש כלי שיווקי עוצמתי.
בסיום המודול, תוכלו ליישם את הכלים שרכשתם לכתיבת סיפורים משכנעים ואותנטיים שישפיעו עמוקות על הקהל שלכם ויזידו את הערך התקשורתי והשיווקי של המותג שלכם.
במודול זה תלמדו את היסודות של בניית מותג חזק ומוביל. נתחיל בהבנת מהות הזהות המותגית וכיצד לבנות זהות מותג שמדברת בקול חזק וברור אל לב הלקוחות. תגלו את הכוח שמאחורי מותגים מוצלחים ואיך הם משפיעים על החוויה של הצרכנים.
המודול יכלול סקירה של מרכיבי המותג השונים, כולל לוגו, סלוגן, טון קול, והשפה הוויזואלית שמשקפת את ערכי המותג ומציגה קוהרנטיות בכל נקודות המגע עם הלקוח.
נדון בחשיבות של חווית המשתמש וכיצד היא משתלבת בהצלחת המותג
במודול זה תלמדו איך לעצב תכנים חזותיים מושכים ואפקטיביים לרשתות החברתיות.
נתחיל בבחירת צבעים ופונטים שמתאימים לאידנטיות המותג שלכם ונתאים לפלטפורמות השונות. תלמדו כיצד לעבוד עם פר-סטים (presets) שיעזרו לכם לשמר עקביות ולחסוך זמן בעיצוב.
המודול יכלול גם הדרכה על סדר נראות של גריד סושיאל, כלומר, איך לארגן את התוכן שלכם בצורה שתבטיח השפעה בפלטפורמות כמו אינסטגרם או פייסבוק.
נציג ונעמיק בשימוש בקאנבה (Canva), כלי עיצוב גרפי אונליין שמאפשר יצירת תוכן חזותי בקלות ובמהירות. תקבלו הדרכה מקיפה הכוללת את היכולות הבסיסיות וגם טכניקות מתקדמות של קאנבה, כדי למקסם את השימוש בכלי זה ליצירת תוכן מרהיב ומקצועי.
מודול זה מוקדש ללמידה מעמיקה ומקצועית בנושאי פרסום דיגיטלי ואופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), עם דגש על שימוש בפלטפורמת Google Ads. PPC vs SEO: הבנת ההבדלים והיתרונות של כל אחת מהגישות בשיווק דיגיטלי.
מודול זה מתמקד בעולם הפרסום הנייטיבי ובשימוש בפלטפורמות Outbrain ו-Taboola, שתי מהפלטפורמות המובילות לפרסום מבוסס תוכן. במודול זה תלמדו מה זה פרסום נייטיבי, מתי ולמה כדאי להשתמש בו, וכיצד למקסם את היתרונות שלו לקידום המותג והמכירות שלכם.
מודול נתמקד בפרסום בפלטפורמת Facebook – יצירה, ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים.
נבין את הפוטנציאל הגדול של פייסבוק לקידום עסקים בדיגיטל ולהגדיל את ההשפעה שלכם ברשת.
מודול זה מוקדש להבנה ושימוש בכלים של אינסטגרם לקידום עסקי ומותגי. נלמד להקים ולנהל חשבון אינסטגרם ביזנס, לייעל ולאופטימלי את הפרופיל להשגת התוצאות הטובות ביותר, וליצור תוכן משכנע ומעורב.
מודול זה מקיף את תחום שיווק השותפים, מודל שיווקי יעיל שבו שותפים מקדמים מוצרים או שירותים בשם חברה אחרת תמורת תגמול. תלמדו את היסודות, אסטרטגיות מתקדמות, וכיצד לבנות ולנהל מערכת שיווק שותפים רווחית.
מודול זה מיועד להעמיק את ההבנה ולפתח כישורים בתחום אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).
נלמד לבנות אסטרטגיית SEO מתאימה, להבין מתי לבחור ב-SEO על פני שיווק ממומן, וליישם טכניקות יעילות לשיפור המיקום בתוצאות החיפוש.
נתמקד בטיקטוק ככלי שיווקי חזק, עם דגש על יצירת תוכן אטרקטיבי, ויראלי ואורגני שמזרים תנועה לעסק שלכם. תלמדו איך לנצל את הפלטפורמה המתפתחת במהירות לקידום מותגים.
עוברים מהתיאוריה לפרקטיקה – והרבה פרקטיקה !
נשתמש בידע שרכשנו ליישום מעשי של אסטרטגיות שיווק דיגיטלי. נבצע פרויקטים ונקים קמפיינים שיווקיים בפלטפורמות שונות, ניתוח התוצאות ושיפור הקמפיינים בהתאם לנתונים.
הפרויקטים יכללו תרחישים שונים ושימוש במגוון כלים דיגיטליים, כדי לחשוף את הסטודנטים לאתגרים ריאליים ולפתח את כישורים בכל תחומי השיווק הדיגיטלי.
בנוסף, הפרקטיקום יכלול סימולציות של סביבות עבודה אמיתיות ושימוש בכלים שבשימוש נרחב בתעשייה, כך שהסטודנטים יוכלו להתמודד עם אתגרים מעשיים ולפתח מיומנויות קריטיות לקראת כניסתם לשוק העבודה.
נתמקד ביצירת נוכחות מקצועית מרשימה ברשתות החברתיות ובהכנת מסמכים שמציגים את היכולות והניסיון שלכם בצורה הטובה ביותר.
נלמד כיצד לבנות פרופיל לינקדין אטרקטיבי ומקצועי, שיכלול תיאור מפורט של הכישורים, ההשכלה, והניסיון המקצועי, וידגיש את ההישגים והמיומנויות שלכם.
בנוסף, נעבוד על כתיבת קורות חיים מותאמים , שישקפו את פרופילכם המקצועי ויתמקדו בנקודות החוזק ובניסיון הרלוונטי לתפקיד.
נדון בחשיבות המבנה, העיצוב והתוכן של קורות החיים, ונלמד כיצד להדגיש את הכישורים וההישגים שיבלטו בעיני מגייסים.
מאז הקמתה בשנת 2013, מכללת סמארט הפכה לסמל של מצוינות בהכשרת מקצועות ההייטק בישראל. אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת בוגרינו הרחבה, שכבר מונה אלפים של מקצוענים המועסקים בחברות הייטק בארץ ובעולם.
בחירה במכללת סמארט תבטיח לכם:
במכללת סמארט, אנו מחויבים להצלחתכם המקצועית ולהכנתכם לעולם ההייטק המתקדם. הצטרפו אלינו וקחו חלק במהפכה הטכנולוגית!
שליטה מלאה בבדיקות תוכנה ידניות
שליטה בבדיקות תוכנה אוטומטיות- ב-6 כלים שונים!
אוטומציה ב-QA 3
הכנה לראיונות עבודה
בניית תיק עבודות
סמארט איתכם עד להשמה מוצלחת … וגם אחרי
בוא נדבר ונחליט יחד - השאירו פרטים ונחזור אליכם
מעדיפים ללמוד און ליין מכל מקום ?
באמצעות כיתות הלימוד החכמות והמתקדמות שלנו - תרגישו בכיתה גם מהבית !
01
הרצאות פרונטליות
אנחנו מאמינים בכוח של למידה פרונטלית להצלחה , בחשיבות של המפגש הבלתי אמצעי בין הסטודנטים והמרצים, והתרומה להצלחה, למעורבות בתכנים ולתחושת השייכות.
אבל לא לדאוג! אפשר גם ללמוד לייב און ליין בזום. כל השיעורים שלנו מוקלטים בזמן אמת וזמינים לצפיה בזמנכם החופשי
02
צבירת נסיון מעשי תוך כדי הלימודים
תרגול סימולציות בסביבות עבודה דיגיטליות שהכנו במיוחד בשבילכם בהן תוכלו לתרגל את כל המיומנויות שתרכשו ולהגיע מוכנים לכל אתגר.
חלק מהסטודנטים אף מוצאים עבודה כבר במהלך לימודיהם ונהנים מהליווי של המרצים שלנו בצעדים הראשונים במשרה הראשונה
03
מחלקת ליווי סטודנטים שתעשה הכל כדי לסייע לכם להצליח!
אנחנו יודעים שלא פשוט ללמוד מקצוע חדש. אנחנו כאן ללוות אתכם לאורך הדרך, לסייע בכל מה שתצטרכו ולחגוג איתכם את ההצלחות שלכם.
זכאות לתעודה תוענק למשתתפים שעמדו בדרישות הבאות:
כן, קורס שיווק דיגיטלי מתאים גם למתחילים ללא רקע קודם בשיווק. הקורס מספק את כל הידע והכלים הדרושים להתמקצעות בתחום.
קורס שיווק דיגיטלי יכול לפתוח בפניך הזדמנויות תעסוקתיות רבות, כולל תפקידים כמו מנהל שיווק דיגיטלי, מומחה SEO, ניהול רשתות חברתיות, ועוד. בנוסף, הוא יקנה לך יכולת לקדם את העסק שלך או לפתח קריירה עצמאית בתחום.
לימוד שיווק דיגיטלי יכול להקנות לך יתרון תחרותי בשוק העבודה ולפתוח לך דלתות לתפקידים רבים בתעשייה הדיגיטלית. זה יכול להיות מועיל לקידום בתפקידים ניהוליים, לעבודה כיועצים עצמאיים או אף להקמת עסק משלך בתחום הדיגיטל.
ניתן למדוד את הצלחת קמפיינים דיגיטליים באמצעות כלים כמו Google Analytics, שמספק נתונים על תנועה לאתר, מקורות התנועה, המרות, ועוד. כמו כן, פלטפורמות פרסום כמו Facebook Ads ו-Google Ads מציעות דוחות מפורטים שמראים את היעילות של כל קמפיין.
חשוב להתמקד בתחומים כמו ניהול רשתות חברתיות, פרסום ממומן, SEO, כתיבה שיווקית, ואנליטיקה דיגיטלית. התמקדות בתחומים אלו תספק לך יתרון תחרותי בשוק.
שיווק דיגיטלי מציע יכולת ניתוח ומדידה גבוהה יותר, מה שמאפשר למשווקים לקבל מידע מדויק על תוצאות הקמפיינים שלהם בזמן אמת. זה כולל גישה לנתונים על קהל היעד, התנהגות משתמשים והעדפותיהם. בנוסף, שיווק דיגיטלי מאפשר מיקוד והתאמה אישית רבה יותר, וכן יעילות עלות גבוהה יותר בהשוואה לערוצים מסורתיים.
SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) מתמקד בשיפור נראות האתר בתוצאות החיפוש האורגניות, דרך שיטות שאינן כרוכות בתשלום ישיר למנוע החיפוש. לעומת זאת, PPC (תשלום לפי לחיצה) הוא מודל פרסום שבו משלמים עבור כל לחיצה על המודעה, כאשר המודעות מופיעות בחלקים ממומנים של תוצאות החיפוש.
רשתות חברתיות יכולות לשמש לקידום עסקים באמצעות יצירת תוכן מעניין ואטרקטיבי, פעילות קהילתית עם עוקבים, מבצעים והטבות בלעדיות, פרסום ממומן ויותר. חשוב לבחור את הרשת החברתית המתאימה לקהל היעד של העסק.
ברוכים הבאים למסלול ה - מומחי שיווק דיגיטלי מוכר משרד הכלכלה | קורסים בפיקוח ממשלתי
305 שעות אקדמיות | כ - 5 חודשים מתכונת משולבת פרונטלית + דיגיטלי